wtorek, 2 lipca 2013

List z Chin / A letter from China

Polski: Cześć! wczoraj dotarł do mnie list od Kyming z Chin. Koresponduję z Nią od niedawna, a ten to już drugi z kolei list jaki od Niej dostałem. W kopercie od mojej korespondencyjnej znajomej znajdował się list, zbiór ciekawych znaczków i piękna pocztówka w stylu japońskich kartek Gotochi. Od dłuższego czasu podobały mi się ten rodzaj widokówek, dlatego Kyming zrobiła mi dużą przyjemność przysyłając ją. Pocztówka przedstawia uproszczony wizerunek wieży telewizyjnej o nazwie "Oriental Pearl Tower". Budowla ta znajduje się w Szanghaju. Mierzy 468 metrów i jest piątą co do wysokości wierzą telewizyjną na świecie. W rzeczywistości wieża telewizyjna prezentuje się w ten sposób. Poniżej zamieszczam zdjęcie na którym widoczne są wspomniane znaczki.


English: Hello! Yesterday i recieved a letter from my Chinese pen pal Kyming. I am corresponding with Her since recently. It is second letter from Her. Inside of envelope was a letter, collection of interesting stamps and lovely Gotochi postcard. Since a long time i enjoyed this theme of postcards. It made me happy, so I am very grateful to Her for sending me this card. Postcard shows super deformed style image of the Oriental Pearl TV Tower. This building is situated in Shanghai. It is 468 m high. It is on 5 place of the tallest TV-Towers. you can see real photo of this building here. Below i publish a photo of stamps from Kyming.

Źródło / Source: wikipedia

1 komentarz:

  1. O rany!! Jeśli chodzi o pocztówkę to przyznaje się bez bicie, że ci zazdroszczę ;) Znaczki też piękne. Zauważyłam, że najładniejsze znaczki przychodzą właśnie z Chin, Japonii i Tajwanu :)

    OdpowiedzUsuń