czwartek, 5 września 2013

Tokyo

Polski: Witam Was serdecznie! Dziś chciałbym podzielić się z Wami zawartością koperty, którą otrzymałem w ramach wymiany z pewnym chłopakiem z Chin. Pierwszy raz w życiu wymieniałem się pocztówkami na zasadzie 10 za 10. W pierwszej chwili wahałem się bo myślałem że lepiej będzie jak każda kartka trafi do innej osoby. Ale ostatecznie jestem zadowolony, w końcu dostałem kartki z ciekawej fotograficznej serii przedstawiającej  Japonię : )

English: Hello! I want to show you postcards that i get from my last swap with guy from China. It was my first experience with swap 10 for 10 postcards. At first i was hesitate to swap so much postcards with one person. But at the end i am satisfied because i have those awesome postcards. There are photos of Japan on the cards :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz