piątek, 15 stycznia 2016

Gotochi i Miłorząb

Polski: Cześć! W tym tygodniu dostałem nową przesyłkę z Azji. Na kopercie znajdowały się piękne znaczki z górskimi krajobrazami. W kopercie najbardziej zaskoczyła mnie nietypowa woskowa pieczęć - coś wspaniałego. W środku znalazłem nową Gotochi w kształcie skrzynki pocztowej. Z tego co udało mi się dowiedzieć napis na skrzynce oznacza: "Poczta wewnętrzna Agencji Domu Cesarskiego" Drugą kartką jest Shapecard z liściem miłorzębu dwuklapowego w jesiennej barwie. Została wydana w Chinach, jest bardzo sympatyczna, niezwykła ozdoba mojego zbioru kartek. Ostatnią kartką jaka znalazła się w nowym liście jest pocztówka ze Studia Ghibli. Co ciekawe, kartka świeci w ciemności! : )

3 komentarze:

  1. Kartki super, ostatnia jest świetna, ale te znaczki! Absolutnie przepiękne. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczki są piękne! I ta skrzynka pocztowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna przesyłka :). Mnie również zachwyciła woskowa pieczęć, ale też i znaczki. Ostatnia pocztówka wymiata ze względu na swoje właściwości :D. Bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń