niedziela, 13 marca 2016

Ciasteczka / Cookies

Polski: Cześć! Jakiś czas temu do jednej z moich penpalek wysłałem lokalny specjał, czyli toruńskie pierniki. Byłem bardzo zaskoczony gdy otrzymałem od Niej odpowiedź. W paczce znalazły się chińskie ręcznie robione ciasteczka. Zgodnie z informacją zawartą na pocztówce są to tzw. "Mung Cake". Ich głównym składnikiem jest fasola mung. Były bardzo smaczne. Co sądzicie o tej przesyłce? A może Wy dostaliście jakiś smakołyk od swoich penpalsów?

English; Hi there! I send local gingerbread to my Penpal from China. I was very surprised when i received an reply parcel from her. There were handmade Mung Cakes in parcel. They were very delicious. The main ingredient of them is mung bean.





3 komentarze:

  1. I love the stamps, they are beautiful. And the Mung Cakes seem delicious!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miła niespodzianka :)! Toruńskie specjały - Boże, jak ja uwielbiam pierniki z Torunia :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale świetne ciacha! I to z fasolki, ciekawe jak smakują :)
    Otrzymałam kiedyś smakołyki z Bangladeszu i ze Sri Lanki - wszystko było przepyszne, a batonik czekoladowy z tego drugiego miejsca wspominam do tej pory mniam!

    OdpowiedzUsuń