poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Skrzynka pocztowa z Japonii / A Mailbox from Japan

Polski: Witam Was! Dziś dostałem pocztą list z Japonii. W środku znajdowała się pocztówka Gotochi w kształcie charakterystycznej japońskiej skrzynki pocztowej. Japońskie wydawnictwo Postacollect, oprócz znanych wszystkim postcrosserom kartek Gotochi związanych z symbolami poszczególnych prefektur   wydaje również widokówki z motywami skrzynek pocztowych. Możliwa do zebrania jest zarówno prezentowana przeze mnie zwykła skrzynka jak i inne kartki, wzbogacone o elementy związane z poszczególnymi porami roku.  Wszystkie dostępne kartki Gotochi są w ładny sposób zaprezentowane na stronie wydawnictwa. Od kiedy zobaczyłem pierwsza tego typu kartkę za pośrednictwem serwisu postcrossing, także zapragnąłem otrzymać taką pocztówkę. Jestem szczęśliwy że moje marzenie o dostaniu pocztą prawdziwej japońskiej kartki Gotochi się spełniło. Oprócz tego w kopercie znajdowała się mała pergaminowa paczuszka w której wnętrzu schowane były aż 64 kasowane japońskie znaczki. Byłem pozytywnie zszokowany ogromem tego zbioru. Znaczki w dużej mierze tematyką nawiązują do dawnej japońskiej sztuki, współczesnej popkultury oraz wizerunków zwierząt.  Ze względu na ilość otrzymanych okazów prezentuje tylko kilka, które uznałem za najciekawsze. Jeszcze raz chciałbym podziękować nadawczyni z Japonii za piękny list : )


English: Hello. Today i received a letter from Japan. There was a Gotochi postcard in shape of Japan Mailbox inside of envelope. It was my dream to receive a real Gotochi from Japan. I am glad that my dream came true. There was also a little transparent envelope with 64 canceled stamps. They are related with Japan art, popculure and animals. There are so many stamps, and all are awesome. Because there are so many nice stamp i will show You only few of them. I want to say Thank You to girl who send me this wonderful letter : )






2 komentarze:

  1. Te znaczki są przepiękne <3 I chociaż ogólnie nie jestem fanką kultury japońskiej, to również kartki Gotochi przypadły mi do gustu :)

    http://trampkowapoczta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż 64 znaczki? Naprawdę pokaźna paczuszka :) Mnie najbardziej się podoba ten z gejszą w różowym kimono. Z kolei pocztówka z kształcie skrzynki wygląda świetnie, sama chciałabym taką mieć.

    OdpowiedzUsuń