piątek, 1 maja 2015

Niemieckie znaczki na cztery pory roku / German stamps dedicated to four seasons

Polski: Cześć! Dziś chciałbym Wam pokazać zestaw znaczków o którym marzyłem już od bardzo dawna. Założę się każdy z Was, którzy korzystają z serwisu postcrossing.com kojarzy wiosenny znaczek, który widnieje obok wzmianki o troskę o środowisko. Odkąd dowiedziałem się, że stanowi on część zestawu znaczków pokazujących poszczególne pory roku zapragnąłem je mieć. Swój zestaw skompletowałem ze starych kopert pochodzących z obiegu. Cieszę się, że wszystkie cztery są w ładnym stanie.

English: Hello! I want to show You a set of german stamps dedicated to four seasons. I recognize first spring one from postcrossing site. I wanted to have all set since a long time. I got them from used envelopes. I am happy that all four are in nice condition.


1 komentarz:

  1. Nigdy nie widziałam tych znaczków, a są naprawdę piękne :) Co drugi to ładniejszy, choć chyba jesienna wersja wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń