środa, 6 maja 2015

Zakupy / Shopping

Polski: Cześć! Dziś będąc w mieście natknąłem się na nowe wzory pocztówek. Wśród wielu standardowych kartek znajdujących się na stojakach przy stoisku z pamiątkami zobaczyłem dwie bardzo ciekawe. Pierwsza kartka ze zdjęciem kolorowych magnesów na lodówkę przykuła mój wzrok. Wygląda świetnie, te małe kamieniczki są przesłodkie, w dodatku odzwierciedlają rzeczywiste kamienice Starego Miasta.  Druga kartka również jest fajna. Tabliczka z ulicy Browarnej na starówce oraz garść różnych kapsli od polskich piw. Moim zdaniem spodoba się wielu piwoszom z innych krajów! : )

English: Hi! I was at the Old Town Today. I saw some new postcards in souvenir shop. I bought them because they are cool. There is a picture of many fridge magnets on the first one. They looks so sweet and colorful. They even represents actual buildings from Old Town. Second One is nice too. There are polish beer tops and street sign "Browarna" that means Beer Street. It is one of streets in Toruń's Old Town. I like those postcards, and i am sure that may postcrossers will like them too! : )



3 komentarze:

  1. Ale piękne! Szczególnie ta pierwsza! Mogę wiedzieć, gdzie dokładnie sprzedają takie cudeńka? Może uda mi się je jeszcze znaleźć jak będę w Toruniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne! Ta pierwsza jest wyjątkowa - szkoda, że mam daleko do Torunia. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza pocztówka jest przepiękna :)! Chociaż ta druga też jest ciekawa, mogłaby mieć wzięcie podczas wymian prywatnych

    OdpowiedzUsuń