niedziela, 24 maja 2015

Zielone Świątki

Polski: Witam dziś ze względu na święto kościelne, które dziś obchodzimy chciałbym Wam pokazać dość nietypową pocztówkę wydaną na okoliczność Zielonych Świątek. Jest to reprint kartki pocztowej z lat 20 XX wieku. Dostałem ją jako upominek od koleżanki. Bardzo mi się podoba ta widokówka, jej dawny charakter urzeka. Nie do końca wiem jaką symbolikę pełnią tutaj żaba i owad z parasolem ale muszę przyznać że ich niemal "bajkowy" widok silnie zapada w pamięć. Może ktoś z Was orientuje się o co chodzi z tymi zwierzętami?




2 komentarze:

  1. Nie miałam pojęcia ,że na te święto też były wydawane kartki okolicznościowe. Nie mam pojęcia co symbolizują te zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba jest pocztówka zagadka, bo nie mam pojęcia czy jest tutaj ukryty jakiś głębszy sens, czy jednak jest to aż tak oczywiste, że nie widzę rozwiązania zagadki :)

    OdpowiedzUsuń