czwartek, 21 listopada 2013

Kaczki Mandarynki z Tajwanu / Mandarin Ducks from Taiwan

Polski: Cześć! Dziś chciałbym się pochwalić ostatnim listem który otrzymałem w ramach swapu od miłej dziewczyny z Tajwanu. Przesyłka dotarła do mnie w ostatni poniedziałek. Już od pierwszego momentu przypadła mi do gustu pięknie przystrojona koperta. Lubię gdy są bogato oklejone znaczkami. Wewnątrz przesyłki znajdowała się kartka w stylu gotochi z wizerunkami Kaczek Mandaryńskich, broszurki reklamowe oraz zestaw znaczków z Tajwanu i Japonii. Na widokówce zamieszczone są rysunkowe podobizny pary kaczuszek. Dla tego gatunku charakterystyczny jest znaczny dymorfizm płciowy.  Samiec jest wyraźnie bardziej ubarwiony od samiczki. Lubię te ptaki, miałem okazje widzieć je wcześniej w Toruńskim zoo. Pod Tym linkiem możecie zobaczyć fotografie z prawdziwymi ptakami. Wśród znaczków które otrzymałem znalazło się parę z wizerunkami tych kaczek. Na zdjęciach znajdujących się poniżej zaprezentowane są skany koperty, kartki i znaczków. Jestem bardzo szczęśliwy z tej wymiany i chciałbym jeszcze raz za nią podziękować : )

English: Hello! I would like to show You my last mail. It is a swap letter from Taiwanese Girl. I got this mail at monday. I liked this nice envelope from first moment. I like when there are so many stamps on the mail. There was a Gotochi style postcard with picture of Mandarin Ducks and a nice set of Taiwanese and Japanese stamps inside of envelope. I love this Gotochi style card. It shows a couple of ducks. The coloured one is male. Gray one i female. I saw live Mandarin Ducks in my city's Zoo. Here You can see picture of real birds. There are 3 Mandarin Ducks related stamps and 3 with other birds. On the pictures below You can see envelope, postcard and stamps. This Swap made me happy and i want to say "Thank You" :))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz