piątek, 8 listopada 2013

Pocztówka z gór / Postcard from Mountains

Polski: Cześć! Niedawno dostałem  od bliskiej koleżanki bardzo fajną widokówkę z górskiej wyprawy. Zawsze imponowało mi to, gdy ktoś potrafił rozpoznawać poszczególne szczyty gór spoglądając na krajobraz podczas pokonywania szlaków górskich. Z tego powodu, gdy jestem w górach przywożę pocztówki na których znajdują się zdjęcia krajobrazu wraz z naniesionymi nazwami szczytów. Koleżanka, z która dzielę pasję chodzenia po szlakach górskich dobrze wiedziała o moim zwyczaju dlatego przysłała mi taką widokówkę. Pocztówka przedstawia krajobraz rozpościerający się w okolicy Morskiego Oka. Po drugiej stronie karki znajdują się przystawione pieczątki ze schronisk odwiedzonych przez moją Koleżankę.  

English: Hello! I received a postcard from my friend some time ago. It is a postcard from mountain hiking trip. I was always imressed when someone can recognize mountain peaks during walking by the mountain paths. That is the reason why i buy postcards with marked mountain peaks when i am hiking. My friend knows it so She send me this postcard from her trip. There is a view from place in Tatra Mountains called "Morskie Oko" (Eye of the Sea) on the postcard. It is a lake. There are stamps from mountain huts that was visited by my friend on the back of the postcard.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz