czwartek, 16 stycznia 2014

Znaczki z drzewkami Bonzai z Chin / Bonsai stamps from China


Polski 
Jestem Wam winny przeprosiny za to, że długo nie pisałem nic na moim blogu. Dziś chciałbym się z Wami podzielić ostatnim listem, który otrzymałem z Chin. To największa przesyłka jaką do tej pory otrzymałem. Jej rozmiar mnie bardzo zaskoczył. W środku znajdowało się wiele wspaniałych rzeczy. Pokażę Wam te przedmioty, które najbardziej mnie zachwyciły. Na lamach mojego bloga wielokrotnie wspominałem o tym, że uwielbiam góry. Otrzymałem piękną panoramiczną pocztówkę z górskim widokiem. Oprócz tego dostałem ładny ptasi znaczek z Japonii. Kartka i znaczek, o którym do tej pory wspomniałem są bardzo piękne, ale muszę przyznać, że największa radość sprawił mi zestaw znaczków z obrazkami drzewek Bonzai. Te znaczki zasila moja tematyczna kolekcje.  


English 
I have to say sorry for dont posting for a long time. I would like to show You my latest letter that i received from my chinese penpal. It is biggest mail that i received ever. It was a big surprise for me that it is so big. There was many wonderful things inside of it. I will show You my favourite things today. I was writting many times that i like mountains. This panoramic postcard with picure showing mountain view made me very happy. There was also a wonderful japanese stamp with image of bird inside of the envelope.  All those things  are nice, but i have to say that set of 6 Bonsai stamps is the best. I totally love it. It will join to my collection of Bonsai stamps.



1 komentarz:

  1. Również uwielbiam góry, nawet na swojej tablicy korkowej mam przyczepioną dość sporą pocztówkę z panoramą naszych Tatr ;)

    OdpowiedzUsuń