sobota, 1 marca 2014

Wysłane / Sent

Polski: Cześć! Przez dłuższy czas miałem opory przed wstawianiem na bloga notek o wysyłanych przeze mnie listach. Obawiałem się, że popsułoby to niespodziankę, bo adresat zobaczyłby zawartość w internecie przed otrzymaniem przesyłki. Dziś jednak podjąłem decyzję o podzieleniu się z Wami zawartością jednego z wysyłanych przeze mnie listów. Od wysłania tego listu na Białoruś minął już miesiąc, wiec pewnie jest już na miejscu. List zapakowałem w ładną kopertę w stylu etno. Moja penpalka również pasjonuje się robieniem zdjęć, dlatego zamieściłem parę moich najnowszych fotografii oraz garść znaczków. Zawsze podobały mi się małe własnoręcznie wykonane kopertki, dlatego zapakowałem znaczki właśnie w taką.  Jeśli kogoś z Was ciekawią moje zdjęcia zapraszam do oglądnięcia ich tu albo tu

English: Hello! Today i want to show You my letter to my penpal. This is send to my friend from Belarus. Photography is her passion, so i send her some of my newest photos. I chosed etno envelope and special stamps with image of Śląsk Song and Dance Ensemble. I like those envelope and stamps. If You are curious about my photos, You can see them here or here


5 komentarzy:

  1. Serwus! Twój blog jest całkiem ciekawy. Dlatego też, chciałabym spytać, czy korespondujesz również z osobami z Polski? Z chęcią podjęłabym się pisania listów z Tobą. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się można z Tobą skontaktować by ustalić szczegóły?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej napisz na e-mail: kowcia@autograf.pl. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ta cudna papeteria! Tez ją kupiłam <3

    OdpowiedzUsuń