czwartek, 13 czerwca 2013

Krecik, jeżyk i truskawki / Krtek, little hedgehog and strawberries

Polski: Witam serdecznie! Dzisiaj listonosz przyniósł mi piękną kartkę pocztową z Czech. Otrzymałem ją w ramach Facebook'owego Swap'a od Veroniki. Prawdę mówiąc wybrałem tę pocztówkę ze względu na obecność jeża. Kartka jest ciekawa bo oprócz ładnego obrazka ma  estetyczne zaokrąglone rogi. Bardzo się ucieszyłem, gdy zobaczyłem na niej pasujące tematycznie znaczki. Niżej zamieszczam zdjęcia: 
English: Hello! Mr postman bring me a nice postacard from the Czech Republic. Veronika send me this card. It is a Swap postcard from Facebook group. Hedgehog is the reason why i chosed this postcard. I like those round corners. I think that they make this postcard even cooler.  I was happy when i saw those matching stamps. Here are photos:



2 komentarze:

  1. Najlepsza ze wszystkich zamieszczonych na tym blogu! Teraz czekamy tylko na kartki z Holandii :)

    OdpowiedzUsuń